Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Härligt att det gick bra. Jag köpte min nuvarande bil på distans, 2 år gammal, 2000 mil för 350.000:- osedd mer än Blocket bilderna. Träffade aldrig handlaren, jag anlände till Bilfirman vid 22.00 när dem stängt, bad handlaren sätta nyckeln på däcket och vinterdäcken i skuffen så började jag min 100 mil ++ resa hemåt.

Allt gick bra för mig också, förutom att det inte var dubbade vinterdäck, som jag bad försäljaren kolla TVÅ gånger innan Jag bestänmde mig för bilen.
@mortimer: Bildeve hade gratis leverans till "söder om uppsala" och då ordnade de en kille som körde upp bilen till Linköping där vi hade stämt träff vid centralstationen. Jag vet inte om Bildeve anlitat nån extern leverantör för transporten, men det tror jag inte. Det kändes lite mer som att det var nån anställds 20-åriga barn som jobbade extra med leveranser enbart. Det funkade iaf fint!

Är det något särskilt man är extra intresserad av så är det bästa att försöka hitta nån här på forumet som kan kolla på plats.
AC övertryck?

Att det skenar iväg topiskt beror många[…]

Visa din semesterbil(d)

@EbbevonVolvo , Den där är man ju suge[…]

Ledramp

Så här ser det ut i inställningarn[…]

Eftermontera DAB+?

Hur mycket kör du? Jag har 10 gb på mi[…]