Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Dagens besvikelse: Säljaren återkom aldrig med nån dokumentation :( Det hänger i luften till imorrn med typ en muntlig ök. Fast det ligger iaf en kundorder på bilen. Bäst ändå att läsa det finstilta när det kommer.

Tack för info om lågfartsvibrationerna!
Kan och vill du berätta lite om bilen nu när kundordern ändå är klar, utrustning, prisnivå, färg ? Jag går själv i liknande tankar om att köpa på distans (igen, köpte minn föreg. bil på sätt o vis på distans). Flyttar de bilen med t.ex Svensk motortransport som numera gått samman med annat bolag.
Ilduce77: Du har PM :)

Mortimer: Då jag är mitt i processen så känner jag mig inte redo att redogöra än, då det är så mycket som är osäkert. Men på lördag kan jag skriva, ifall inget oförutsätt inträffar nu.
Du kan ju kolla om det går att få tag på förra ägaren, om det nu ens går. Annars får du fram en del via car.info resten får man ta när den kommer och reklamera det man inte är nöjd med. Hade sällan tvekat på en selektbil och har till och med kikat på kvd när ni letade bil senast. Du kan ju pressa säljaren nu igen då denna faktiskt skulle testat bilen med
johant11 skrev:Dagens besvikelse: Säljaren återkom aldrig med nån dokumentation :( Det hänger i luften till imorrn med typ en muntlig ök. Fast det ligger iaf en kundorder på bilen. Bäst ändå att läsa det finstilta när det kommer.

Att lita på en bilförsäljare är som att be att få köpa en nitlott, Aldrig i livet!!!!!
leiwi skrev:
johant11 skrev:Dagens besvikelse: Säljaren återkom aldrig med nån dokumentation :( Det hänger i luften till imorrn med typ en muntlig ök. Fast det ligger iaf en kundorder på bilen. Bäst ändå att läsa det finstilta när det kommer.

Att lita på en bilförsäljare är som att be att få köpa en nitlott, Aldrig i livet!!!!!
Samma här!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]