Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
du kan använda den du har, ändra datumet i filen bara, annars kan jag ha en på mega, men det brukar inet gillas att det länkas här, ska kolla återkommer.........
av Tp73
Hej!
Är det någon som nyligen har köpt en Vida dice?
Är själv på jakt efter en så jag funderar på om någon kan länka vidare till en som man vet funkar när man får hem den?
Finns ju många som säljer dom på både Ebay och Aliexpress men hur ska man veta att man får en som är ok?
Mvh Tomas
av aldrigstanna
Blir tokig..
Installerat roxannas från sweedspeed wm. Kommer in i vida men 0dicen kan inte läsas. Blinkar grönt. Vid inkoppling några korta usb com blå blinkningar. Varför får inte vida och dice kontakt?
av vjohnj
Eller ännu bättre w7 få fungerar det direkt. Inte alltid w10 kommer fungera med vida, även om du följer guiden.
Måste du promt ha w10 och det skiter sig, installera på w7 sedan uppgradera till w10 så kommaer allt fungera.
Användarvisningsbild
av batmac
aldrigstanna skrev:Blir tokig..
Installerat roxannas från sweedspeed wm. Kommer in i vida men 0dicen kan inte läsas. Blinkar grönt. Vid inkoppling några korta usb com blå blinkningar. Varför får inte vida och dice kontakt?
Installerat drivrutiner för DiCE? Testa denna:
http://d5t5.com/sw/SetupDiCE.exe
Användarvisningsbild
av Derank
Kör in den som heter Vida 2015 ( fast det är inte 2015 ) den funkar rakt av på win 7 sp1, inget krångel med drivisar och framework och allt det där. Finns länk till den ochså på swedespeed, innehåller allt som behövs för att få det att fungera.

Jag har kört in den på en uppsjö av laptops till div filurer och alla funkar.
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 241

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]