- lör 18 jul 2020, 12:26
Funkar nog om du inte har en vinkelkap. Men är du säker du har stag med torx i mitten, jag har för fast nyckel på min.
Moderator: Moderatorer
Erik Å skrev: Lyfter man båda sidorna så kommer stagen i spänn i alla fall, har inte listat ut varför (Obs V70 mk 1)Det gäller V70N också, då med orginalbussningarna kvar.
klacken skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:26 Funkar nog om du inte har en vinkelkap. Men är du säker du har stag med torx i mitten, jag har för fast nyckel på min.Såhär ser den nedre ut. Lite dåligt fokus men torx är det.
MickeM skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:29 Vissa stag har spår för fast nyckel på baksidan som håller bättre än torx/insex.Originalstagen på min -00 hade faktiskt nyckelgrepp på baksidan men (original) reservdelarna jag köpte ett par år senare hade torx..
Men jag har inte sett det på Volvo
Erik Å skrev: ↑lör 18 jul 2020, 21:40Där ser man.MickeM skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:29 Vissa stag har spår för fast nyckel på baksidan som håller bättre än torx/insex.Originalstagen på min -00 hade faktiskt nyckelgrepp på baksidan men (original) reservdelarna jag köpte ett par år senare hade torx..
Men jag har inte sett det på Volvo
Lyckas du inte ladda till batteriet med ctek-ladda[…]