Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Åt vilket håll snurrar kvinnan?

Medurs
30
71%
Moturs
12
29%
av matzen10
Självklart snurrar hon moturs! Du ska lyssna på din kvinna, Brains!! :-)
Du lever i en drömvärld, haha..
Faan..nu blev jag lite avis dock ;-)

---< Matz
Användarvisningsbild
av Lilja
Har suttit och kollat nu och kommit fram till att hon e helt symmetrisk, så hon kan snurra på vilket håll som helst det går inte att avgöra. Om man t.ex. följer hennes ben, går det inte i cirklar utan fram och tillbaka hela tiden exakt lika snabbt, så det kan vara på vilket håll som helst. Faktum är att hon inte snurrar överhuvudtaget, det ser bara ut som det. Dom har tagit en bild från sidan sen inverterar dom den om och om igen så det serut som hon snurrar. Det är som det står där att det är vilken del av hjärnhalvan man använder för att registrera vilken punkt som är så att säga startpunkten. Ganska roligt det där faktiskt.
Senast redigerad av 2 Lilja, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Hilmer
Vid första anblick så snurrade hon definitivt medurs, men efter att ha läst de första raderna i texten till vänster och tittade snabbt tillbaks så snurrade hon moturs och fortsätter göra det oavsett vad jag gör...
Användarvisningsbild
av Ericsson
Def. medurs hur f-n jag än försöker få'na att vända ;-) Däremot kan jag inte se någon likhet av mig själv i beskrivningen. Får försöka med frugan.
av Addekarlsson
Medurs säger jag.
Det är det enda jag ser, hur jag än försöker, vilket enligt min uppfattning stärks av den skugga som blir av ben/fot när hon "tittar mot en". För med benet utsträckt mot mig, så ska inte skuggan gå från höger till vänster om hon snurrar motsols.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av jihed
Först tyckte jag merurs. Fast jag insåg att det gick att få henne att snurra åt vilket håll jag vill. Först upplevde jag att det var enklare att få henne att snurra medurs om jag börjar att titta på bilden från vänster, och vise versa. Men efter att ha tittat lite till så vänder hon lite nu och då, oberoende av hur jag tittar på den.
av Noodles
Visst är de medurs.. tycker mina ögon iaf :)
Användarvisningsbild
av C.W.
jag kan se att hon snurrar både medurs och moturs beroende på var jag fäster blicken.
lilja träffar nog huvud på spik när han säger att den inte snurrar alls egentligen.
bara en invertering av samma bild
Användarvisningsbild
av Janne3
Du har rätt CW (RO)

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]