Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Matnil78
Hej!
Nyss köpt en S90 -18, får bara internet saknas el liknade i displayen, hur får jag internet i bilen?
Vid provkörningen trodde jag det var genom min vanliga mobil men vid hämtningen idag sa säljaren att det är genom sim-kort i bagaget? Beställer jag dublett av simkortet i min telefon och sätter i(har Tre)?
av Xanthopteryx
Ja. Välj vad du vill ha, sätt i där bak. Tänk på att vända hållaren rätt! Det är lite...ologiskt.
av morfarginko
Jag kör internetdelning från mobilen, funkar bra! Dock viktigt med ström då det drar mkt batteri
av AndS
Du har ju USB-port i bilen om du vill ladda din mobil.
Användarvisningsbild
av js1
Skaffa ett tvillingkort till ditt mobilabonnemang .
av Insjö78
Ilduce77 skrev:Använd inte Telenor i bilen.. Många som har problem med deras kort.....
Skulle vilja säga tvärtom, aldrig haft något problem med telenor i bilen. Vad för bekymmer har folk haft? Men som dom skriver bara in med ett sim från någon leverantör eller ett tvilling kort från tre som du har ;-)
av CivIng
Funkar inte det inbyggda sim-kortet för VOC för internet då? Måste man aktivt själv lägga till ett ytterligare kort, eller nyttja internetdelning från mobilen?
Trasig styrenhet VOC V90

Rimligen beror det på att man redan få[…]

Du har fri surf till Google bilarna de äldr[…]

Hur stor variation i panel gaps skulle ni anse var[…]

Är det detta du behöver? Screenshot 202[…]