Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sparwen
Funderar på ett köpa mellanväggen till min V70. Då jag redan har lastgallret (som krävs för att ha mellanväggen). Min fråga är om mellanväggen måste vara placerad i mitten eller om man kan ha den mer åt ett annat håll?

Enligt killen på Volvo gick det, men han drog slutsatsen efter att ha tittat på bilder och lät inte alltför säker.

Frågar därför att barnvagnen måste få lite mer plats än hunden :)
av Loblin
Tjena!!

Pappa köpte ett galler (mellanvägg) från volvo till v70in för att kunna skilja katterna från bagaget! Jag själv monterade och det var väldigt enkelt och JA det går att sätta gallret där man vill ha det :D

Lägg gärna en liten gummibit eller nåt liknande mellan golvet och golvfästet så sitter gallret bättre....och kanske något mot taket så man inte skaver på tyget lika lätt (smaksak :wink: )!
av sparwen
Tack för det svaret, då är det med andra ord bara att köpa.

När vi ändå har tråden öppen. Antar det bara finns original för ca 1100 kr? Jag har i alla fall inte hittat den nån annan stans, nån som vet om det finns?
nackdelar med Running Boards

volvo 4.jpg

Ja det är inte helt enkelt, för det m&ar[…]

Sitter i lastutrymmet bak, här är en vi[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Motorlampan funkar den har tänds några […]