golfgti skrev:Provar lägga upp en liten bild större kommer.Tror att fälgarna kommer att göra sej bättre med en liten sänkning faktist,annars blev det snyggt :D
Moderator: Moderatorer
golfgti skrev:Provar lägga upp en liten bild större kommer.Tror att fälgarna kommer att göra sej bättre med en liten sänkning faktist,annars blev det snyggt :D
lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/rogerKöp en XC90 om du skulle möta din granne!! :twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!
matzen10 skrev:XC90??? Aha :idea: du menar en sådan där liten griskullting bil :lol:lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/rogerKöp en XC90 om du skulle möta din granne!!:twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!
M V H
---> Matz
grammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :DXC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
golfgti skrev:vinge till hyttsat pris sen lack ca 800:- och ev monteringssatts .slut pris ca 2000:- anser jag vara helt okej :Dgrammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :DXC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
Var förbi ÅF i annat ärende och fi[…]
Länka Autobild istället. Carup är r[…]