Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Spanien
#1388357
I min V40, 1,8, modellår 2001 Finns ingen färddator, bara en display - Någon som vet om bilen är förberedd för yttertemp, typ "plug n play" eller måste man göra ett större ingrepp?
av Spanien
#1388780
Svarar i min egen tråd - hittade att den är kabeldragen för yttertemp så näste fråga är om det bara är att ansluta eller om den måste aktiveras via VADIS?

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]