- fre 12 jun 2020, 13:33
Min slog just om till v29, blev ju skitglad och ringde åf som sa att nu kommer den fredagen 3/7 istället för måndagen 6/7.
Vilket lyft
Fick även äntligen svar från Volvo so skrev följande:
Tack för ditt mejl och din feedback angående leveranstiden för din XC60.
Vi förstår att den rådande situationen innebär en osäkerhet för dig. Information om din bil uppdateras så fort det går, däremot har rådande omständigheter skapat en del förseningar inom produktion och transport men även i uppdateringen.
Den bästa information du kan få om din leverans är fortfarande den som visas i Min Volvo eller genom kontakt med din säljare.
Kanonbra svar med tanke på att min säljare inte svarar
Bäckis skrev: ↑fre 12 jun 2020, 12:43 Min har också hoppat fram och tillbaka men sedan två-tre veckor står den på v.28.Grattis Bäckis,
Ringde åf i morse för en uppdatering av läget.
Han sa att den är bokad på transport nästa fredag till dem och sedan behöver de någon dag för montage av dragkrok och galler.
Så hans prognos var onsdag eller torsdag v.26.
Hoppas det håller för jag drar på semester v.27....
Den står fö fortfarande endast som byggd.
Min slog just om till v29, blev ju skitglad och ringde åf som sa att nu kommer den fredagen 3/7 istället för måndagen 6/7.
Vilket lyft

Fick även äntligen svar från Volvo so skrev följande:
Tack för ditt mejl och din feedback angående leveranstiden för din XC60.
Vi förstår att den rådande situationen innebär en osäkerhet för dig. Information om din bil uppdateras så fort det går, däremot har rådande omständigheter skapat en del förseningar inom produktion och transport men även i uppdateringen.
Den bästa information du kan få om din leverans är fortfarande den som visas i Min Volvo eller genom kontakt med din säljare.
Kanonbra svar med tanke på att min säljare inte svarar

Beställt XC60 T8 Inscription, fusion red, Amber RC20, styling kit, allt utom 22” och B&W.