Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Hmm överallt man hittar monteringsram för att montera DIN CD/DVD spelare till V70N -01 så är det ju inget uttag i ramen för original "telefonenheten" why???

Har någon några bilder på hur det kommer se ut med monterad DIN stereo i V70N så mottages de gärna!
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Tror det är så att utan orginal radio så fungerar inte telefonen, av den enkla anledningen inget telefon uttag i ramen...
Användarvisningsbild
av Honke
Verkar ju bara skumt att telefonen inte skulle funka pga att man monterar bort original stereon. Borde ju gå att funka ihop me vilken stereo som helst tycker man ju.. :???:
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Hehe jo det borde ju det, bytte min gamla 603 till en 803 fick testa 2st innan jag hittade en som fungerade så volvo krånglar till allt lite väl mycket ibland:D:P
Användarvisningsbild
av Honke
Så du kommer med det dystra beskedet att lägga ner planerna på att byta stereo pga av att jag har volvos sketna telefon i bilen :(
av olson
Honke skrev:Så du kommer med det dystra beskedet att lägga ner planerna på att byta stereo pga av att jag har volvos sketna telefon i bilen :(
Man måste ju inte ha Volvos sketna telefon i bilen :roll:
Användarvisningsbild
av Honke
olson skrev:
Honke skrev:Så du kommer med det dystra beskedet att lägga ner planerna på att byta stereo pga av att jag har volvos sketna telefon i bilen :(
Man måste ju inte ha Volvos sketna telefon i bilen :roll:
Nä givetvis inte men nu har jag ju det o jag plockar inte bort grejorna ur bilen bara för att köpa en annan stereo...

Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]

Fy Helskotta Satans Mög Men skam den som ger[…]

Fick 352.000kr för bilen. Den blev såld[…]

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]