Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Kom ut till bilen idag 6/10 på em och möttes av en sönderbruten Jagrullar.se skylthållare bak :evil: . En liten del satt kvar på bilen resten låg vid sidan om bilen. Reg skylt avbruten. Hur i helvete kan man komma på iden ett bryta sönder en regestrerings skylt?????? (S) Som tur är blev det inga skador på bagage luckan men vad kan man vänta sig härnäst??? Polisanmälan är gjord men vad hjälper det då jag får betala för ungjävlarnas sabotage :twisted: :twisted: :evil: :evil:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av camaro69
Såja lugn nu grammse.

Det är bara någon missanpassad junior som lider av bristande kriminal och socialpolitik. :wink:

Släpp busarna loss, det är höst. :wink:

Förstår att du är förbannad, vem skulle inte vara det.
Användarvisningsbild
av Lilja
Just därför jag alltid backar upp 740n på garageuppfarten för att ingen ska se :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Lilja skrev:Just därför jag alltid backar upp 740n på garageuppfarten för att ingen ska se :lol:
Jag brukar alltid backa upp bilen men hoppa över det igår kväll. Det fick man visst lida för :evil: Men jag har skylt hållare fram och bak :) så det var kanska tur i oturen jag ej backa upp för då hade nog extra ljusen varit i smulor oxå :twisted:
Användarvisningsbild
av lilleman
tänk om folk kunde lagt sin energi på vettiga saker istället då kunde där bli mycket gjort man blir så förbannad när man läser om sånt här :twisted: mvh/roger
av Volvo_Islander
Försåtminering och 10 000 volt ledande ström i chassit förebygger dylika problem. Försiktig med hur du placerar sprängmedlet bara, sprängverkan skall riktas utåt så du inte får brännskador i lacken.

PS. Mitt inlägg skall nog inte tas som seriöst, vid närmare eftertanke... DS.
Användarvisningsbild
av Nexus
Volvo_Islander skrev:Försåtminering och 10 000 volt ledande ström i chassit förebygger dylika problem. Försiktig med hur du placerar sprängmedlet bara, sprängverkan skall riktas utåt så du inte får brännskador i lacken.

PS. Mitt inlägg skall nog inte tas som seriöst, vid närmare eftertanke... DS.
Jag tackar ändå för ditt förslag då resterande här inne tycker det är okej att få bilen saboterad eller??????
Användarvisningsbild
av Brainy
Edit:

ogenomtänkt kommentar

/Anders
Senast redigerad av 1 Brainy, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Du menar att samtliga 7020 registrerade medlemmar ska gå in i den här tråden och skriva att vi tycker det är fördjävligt att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt?

Självklart tycker jag synd om dig men har väl inte sett att jag kunnat tillföra tråden något och har därför (tills nu) hållit tyst :)

ha 're gött
/Anders
jag mena ej så men skit samma vilket. Nya fula aluskyltar :( e beställda och en fint litet skatte märke :wink: Jag ber härmed att få tråden låst av någon moderator. Mvh magnus
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]

Laddbox

Det fungerar utmärkt att ladda i ett "va[…]

Automater verkar generellt ha lägre dragvikt.[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]