Moderator: Moderatorer

Kommande verkstadsbesök här med då, herreGUD vad folk är inkompetenta.
received_2662613354066532.jpg
received_2662613354066532.jpg (53.11 KiB) Visad 775 gånger
Har dock det mesta förutom själva smällen på dashcam (bilen stod parkerad då). Har regnr och ägarens telefonnummer, får se om han behagar erkänna och stå för självrisken.
grillchips skrev:Har dock det mesta förutom själva smällen på dashcam (bilen stod parkerad då). Har regnr och ägarens telefonnummer, får se om han behagar erkänna och stå för självrisken.
Vad hände? Är väl bara att anmäla för smitning som det låter nu dock :-(
@Micce1980, stod parkerad vid stormarknad där det står "avdelare" vid parkeringarna så att bilarna inte kan köra nosarna mot varann. Den briljante föraren av en äldre Honda körde helt enkelt för långt fram så att en sådan avdelare välte mot min bil och skadan var ett faktum. Inte en enda lapp eller person syntes till men dashcamen har före och efter. Anmälan ska göras och sen får vi väl hoppas att han erkänner.
@grillchips, Ah, ja då är det bara buss på föraren :) Bor denne inte för långt bort hade jag kikat efter på vägen hem eller så för att se om bilen står där och har skador. Erkänner denne inte så anmäl tjommen. Surt, alltid extra surt just när man gillar att fixa

Tror alltid när man byter bil att denna ska jag bara tvätta ibland och små skador gör ju inget men det spårar alltid och man fejar och byter delar till slut ändå :-)
@Micce1980, gubbstrutten bor faktiskt ett stenkast från dotterns förskola, så jag funderar på att svänga förbi och kolla.
Hade han bara lämnat en lapp så hade jag varit fine, då kommer det ju att lösa sig, nu får vi se om personen går under jord eller inte. De lär bara byta nedre spoilern på fronten, vad jag kunnat se så är det bara den som har fått en lusing. Undra om man kan fjäska till sig en stylekit-läpp hos verkstan? :P
Är ju i den där branschen och det är så otroligt sällan någon faktiskt lämnar en lapp efter en incident sådär, sorgligt, när man väl hör om det så blir man nästan chockad. Hoppas det löser sig bra!
  • 1
  • 1332
  • 1333
  • 1334
  • 1335
  • 1336
  • 1912

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]