Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HeavyMetal
Drekkus skrev: lör 09 maj 2020, 22:39
HeavyMetal skrev: lör 09 maj 2020, 21:58 Konstigt att dom inte kan fixa det innan bilen ens är byggd när dom vet att du hade en dag på dig att göra ändringar.
Ring nån högre chef och förklara för hen.
Tydligen är den "låst från fabriken" och det går inte att ändra på den alls. Väldigt konstigt att ett företag som Volvo inte har gett ÅF möjlighet att kontakta fabrikerna. Ska åka dit och fråga om jag kan prata med någon chef. Bilens leveranstid har förlängts med 2 veckor, vilket måste tyda på att den inte har påbörjats tror jag.
Ja gör det och börjar dom jobba sig så säger du att du funderar på att gå till pressen o prata lite så vaknar dom nog till liv.
Användarvisningsbild
av Chreks
I min värld som säljare kan du alltid be om en ny produktionsplats och beställa bilen på nytt och be din säljare att lägga den befintliga bilen som spekulation och lagerblad istället.
Detta har jag gjort många gånger innan, du blir nöjd och säljaren behåller sin kund.

Win/win

Du har rätt den är inte till choken. Den[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Oftast ramben, kolla i hjulhus alternativt i h&oum[…]

Bygga vevhusventilation?

Är packningen till locket gammal och har b&ou[…]

Halvljuset (alltså inte auto-läget)[…]