Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PBateman
beställde bil slutet av Januari, låg först mot vecka 27 men ändrades ganska snabbt till vecka 29...legat så i snart 2 månader utan några ändringar.
9 veckor kvar till uppskattad leverans, fortfarande inte byggd. Verkar vara kört att få den lagom till första semester veckan snart när man ser att andra haft sina bilar byggda under lång tid utan att den är på väg.
Användarvisningsbild
av Bäckis
Skapligt att få den redan till v.27 om man beställt i januari. Jag beställde min 1 september....
av Leif55
Jag beställde i Juli, nu beräknas leverans v30😳
av Hink84
Min är byggd, prel leverans V26, hörde av mig till säljaren igår och han trodde att
den var under transport nu, men kunde inte ge någon mer eller annan information kring hur det ser ut.
Jag vill veta när jag ska börja engagerar mig kring avyttring av min nuvarande bil
av Leif55
PBateman skrev: tis 05 maj 2020, 08:22 beställde bil slutet av Januari, låg först mot vecka 27 men ändrades ganska snabbt till vecka 29...legat så i snart 2 månader utan några ändringar.
9 veckor kvar till uppskattad leverans, fortfarande inte byggd. Verkar vara kört att få den lagom till första semester veckan snart när man ser att andra haft sina bilar byggda under lång tid utan att den är på väg.
Din bil borde bli byggd denna vecka
Användarvisningsbild
av Bäckis
Har pratat med säljaren idag (Stockholm). De får en last bilar bl.a. min i slutet av v.24. Sedan ska dragkrok och lastgaller monteras så han gissar att jag får bilen innan midsommar (v.25).
Appen säger idag v.29.
Så nu är det hopp om det igen...
av SiSi1
SiSi1 skrev: tor 23 apr 2020, 11:20
SiSi1 skrev:Kanske, men hade isf tur att få välja precis de tillval jag ville ha :)
- R-Design
- Silever Met
- 21 tum
- teknikpaket
- läder istf textil/läder
ser fram emot leverans när den nu än kommer bli levererad
Nu flyttades min leverans fram 2v till v 27 trots att den legat i byggd status sedan 9 April
Idag framflyttad ytterligare 1 v till v 28
av Dez76
Även jag fick min bil framflyttad 1v idag. Nu beräknad v29.
Om bilen levereras då har jag nästan väntat 14 Månader.
Skickade min säljare ett mail idag där jag beskrev att 14 Månader är väl magstarkt även med tanke på Corona.
Han ringde sen upp, diskussion ska återupptas på Måndag då jag nu måste lämna tillbaka min nuvarande bil :mad:
av Petzzon
Min hoppade tillbaka en vecka igår, från 32 till 31. Ursprungligen var det v30 så marginell skillnad för mig. Beställde 8 oktober
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 50

Ytterknut bytte jag på plats när jag i[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och p[…]

Magnetkoppling AC

Någon som har tips om hur jag får bort[…]

Byta stereo...