Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tack för svar alla, ska givetvis in och testa en gång till och tänka efter lite mer på stolarna, motorerna då, pengarna räcker antingen till en t5 med momentum advanced eller till t4 inscription med liknande miltal. Är en del skillnad i effekt men jag som inte ska köra om precis hela tiden klarar väl mig med en t4.. :)
NatureBoyyy skrev: tor 23 apr 2020, 15:45 Tack för svar alla, ska givetvis in och testa en gång till och tänka efter lite mer på stolarna, motorerna då, pengarna räcker antingen till en t5 med momentum advanced eller till t4 inscription med liknande miltal. Är en del skillnad i effekt men jag som inte ska köra om precis hela tiden klarar väl mig med en t4.. :)

T4 med polestar klarar du dig långt på.
Ted68 skrev: fre 24 apr 2020, 21:49 Härligt, grattis till den nya bilen :)
Tack, hoppas jag inte köper grisen i säcken bara då jag kört inscription innan med 18" och inte r-design med 19" men lär vara bra mycket tystare än min nuvarande bil ändå. Nu får tiden gärna gå fort haha...
From MY20 så ändrade Volvo sina paket, du bör ha förarstödpaket alternativt Intellisafe Assist för ha adaptiv farthållare. Finns ingen av dessa paket med i specen så har den inte adaptiv farthållare såvida inte bilen är en my19 då det var standard på det och tidigare modellår tyvärr...

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Volvordesign89 skrev:From MY20 så ändrade Volvo sina paket, du bör ha förarstödpaket alternativt Intellisafe Assist för ha adaptiv farthållare. Finns ingen av dessa paket med i specen så har den inte adaptiv farthållare såvida inte bilen är en my19 då det var standard på det och tidigare modellår tyvärr...

Ringde säljaren, var intellsafe assist paket i bilen så var lugnt, något du kanske kan svara på, MY20 innebär det då modellår 2020? Min byggde 2019-08 räknas den som 2019 då eller 2020?
NatureBoyyy skrev: mån 27 apr 2020, 08:26
Volvordesign89 skrev:From MY20 så ändrade Volvo sina paket, du bör ha förarstödpaket alternativt Intellisafe Assist för ha adaptiv farthållare. Finns ingen av dessa paket med i specen så har den inte adaptiv farthållare såvida inte bilen är en my19 då det var standard på det och tidigare modellår tyvärr...

Ringde säljaren, var intellsafe assist paket i bilen så var lugnt, något du kanske kan svara på, MY20 innebär det då modellår 2020? Min byggde 2019-08 räknas den som 2019 då eller 2020?
20

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]