Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:
theodorkalin skrev:Stämmer, kört 28 mil hittills och trivs igen i bilen, v40 va kul men inget för mig.Bild känner mig som hemma igen i S60Bild

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Grattis! :) Hoppas drivlinan var vad du hoppades.
Tack! Japp, hemma nu efter 500km och kännts mycket bra, högerfoten var tyngre än vanligt Bild

Ja T5 är en mycket trevlig motor. Själv gillar jag bensin mycket bättre än diesel. Andra tycker tvärt om. Jag undrar vilken sida du står på just nu, bensin eller diesel?
I vilket fall som helst så måste du ändra din signatur genast!!!! T5 ska synas ordentligt!!!!!

Jag har gett min T5:a invändig vård idag. Dammsugning, tvätt av alla plastdetaljer, lagt in dom andra textilmattorna som är för sommar säsongen, tvättat alla rutorna inne och ute. I morgon ska vi ut och köra, så då får jag se om jag slipper se att jag misslyckats med putsningen som jag brukar . :-o
Lade Rupes 808 på halva motorhuven för att se om det blir/är någon skillnad.

Ska behandla plasten invändigt med ett skydd i morgon. Blir även en behandling av kromlisterna under rutorna, som blivit matta/flammiga.
theodorkalin skrev:Sålt V40in och blev med S60 igenBild
Go roadtrip på 500km och en hel del egentid på väg hem Bild
20200418_150500.jpg
Härligt!
Man får gratulera med nya kärran!

EbbevonVolvo skrev:Ja T5 är en mycket trevlig motor. Själv gillar jag bensin mycket bättre än diesel. Andra tycker tvärt om. Jag undrar vilken sida du står på just nu, bensin eller diesel?
I vilket fall som helst så måste du ändra din signatur genast!!!! T5 ska synas ordentligt!!!!!
.
Sådär nu vart det ändratBild båda har ju sin charm och har kört diesel senaste 3 åren men är mycket positivt överraskad över hur mycket jag redan gillar denna drivlinaBild

Märkte idag att lane departure warning eller vad det nu heter, har fått en nytt ljud sen jag bytte till det nya instrumentklustret, spännande :-o
theodorkalin skrev:Sålt V40in och blev med S60 igenBild
Go roadtrip på 500km och en hel del egentid på väg hem Bild
20200418_150500.jpg
Avundsjuk! Bild

Skickat från min Galaxy S20+ via Tapatalk

batmac skrev:Märkte idag att lane departure warning eller vad det nu heter, har fått en nytt ljud sen jag bytte till det nya instrumentklustret, spännande :-o
Blev också förvånad när jag märkte det! Dock låter mitt TFT lägre än det gamla.
  • 1
  • 1296
  • 1297
  • 1298
  • 1299
  • 1300
  • 1912

Finns ingen lös slangstump och hittar bara tv[…]

Som titel beskriver låg på en skogsv[…]

blir man 3 eller 4 så rekommenderar jag V90/[…]

Ser nästan ut som att automatxhoken har k&aum[…]