Moderator: Moderatorer

batmac skrev: tis 14 apr 2020, 15:43 Tog in offert på service.

Hade hört att en lokal mekonomen-verkstad skulle ha 20% rabatt just nu så jag funderade på att tidigarelägga min dyra kamremsservice. Offerten jag fick var 100kr dyrare än vad Volvo vill ha för arbetet, trots dessa 20% :-/
Volvo har ju lägre priser för bilar över 6 år, kanske därför det slår så?
fjohan82 skrev:

Hade hört att en lokal mekonomen-verkstad skulle ha 20% rabatt just nu så jag funderade på att tidigarelägga min dyra kamremsservice. Offerten jag fick var 100kr dyrare än vad Volvo vill ha för arbetet, trots dessa 20% :-/
Kanske. Intressant dock att mekonomens Pris direkt ger mig ett pris som är 1000kr lägre :-/ Jaja, får väl se vart det landar.

_______-

I övrigt har jag nyss beställt DiCE, så får jag se om jag kan lyckas hitta lite konstantström för att knäcka CEM med VDASH :)
batmac skrev:
fjohan82 skrev:

Kanske. Intressant dock att mekonomens Pris direkt ger mig ett pris som är 1000kr lägre :-/ Jaja, får väl se vart det landar.

_______-

I övrigt har jag nyss beställt DiCE, så får jag se om jag kan lyckas hitta lite konstantström för att knäcka CEM med VDASH :)
Sådär ja BildBild

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk

theodorkalin skrev: Sådär ja

Jorå! Nu har jag även blivit lovad att hålla till i en kompis garage. Då kan jag också använda min stationära dator, för jag förmodar att det är ren CPU-baserad bruteforcing det handlar om.
bytte belägg runt om i helgen, 2700mil höll de bak denna gång, fik dog ett gnissel vänster fram, blir till att riva igen i helgen.
Fortsatte min shoppingspree inatt och har nu ett eget TFT-dimm påväg från bildelsbasen. Nu har jag ändå kommit så djupt ner i fördärvet så det är lika bra att slutföra. Om jag råkar hitta stötfångare från R-design kommer jag gå i personlig konkurs :-D Tur att den är ovanlig.
batmac skrev:Fortsatte min shoppingspree inatt och har nu ett eget TFT-dimm påväg från bildelsbasen. Nu har jag ändå kommit så djupt ner i fördärvet så det är lika bra att slutföra. Om jag råkar hitta stötfångare från R-design kommer jag gå i personlig konkurs :-D Tur att den är ovanlig.
Sådär ja, hör av dig om det dyker upp några frågor eller så, har ju pillat med samma saker på min förra ett tagBild

• 1
  • 1292
  • 1293
  • 1294
  • 1295
  • 1296
  • 1912

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]