Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

I min gamla ('16) kunde jag skicka rutten till Navin från mobilen.
Är det så att på de nya, så måste man ladda ner appen Send to car eller vad den heter?
Lite märkligt att man måste ladda ner något till bilen för att få den funktionen att fungera, eller?
Senast redigerad av 1 Favazza, redigerad totalt 0 gånger.
Favazza skrev: tor 05 mar 2020, 19:53 I min gamla ('16) kunde jag skicka rutten till Navin från mobilen.
Är det så att på de nya, så måste man ladda ner appen Send to car eller vad den heter?
Lite märkligt att man måste ladda ner något till bilen för att få den funktionen att fungera, eller?
Nä det behöver du ju inte ,VOC fungerar ju utmärkt att skicka adresser till bilen
leiwi skrev: Nä det behöver du ju inte ,VOC fungerar ju utmärkt att skicka adresser till bilen
Tänkte väl det. Märkligt att det inte fungerar :-/
Ted68 skrev: tor 05 mar 2020, 21:22 Testat att skicka med Volvo on call? Går väl inte att göra några egna rutter, men man kommer väl fram :)
Skickar med appen ja. Rutt är kanske fel ord. Destination menar jag.
Har skickat och fått bekräftelse, men inget händer i bilen...
Märkligt men du får väl sälla dig till oss andra som har massor med "irritationsproblem " på våra nya bilar , tråkigt att det blivit så här med många irriterande verkstadsbesök :mad:
leiwi skrev:Märkligt men du får väl sälla dig till oss andra som har massor med "irritationsproblem " på våra nya bilar , tråkigt att det blivit så här med många irriterande verkstadsbesök :mad:
Japp. Testade faktiskt nu igen och nu gick det. Kan har varit något tillfälligt.
Skumt fel b230ft

Funderar på om de ens va toppen som hade g&a[…]

Angående krok, alla bilar har ju en väl[…]

Servostyrning xc-70, 2008

Du behöver skölja systemet i vilket fall[…]

D4 VEA dricker olja

Är det någon här som har tips p&a[…]