Moderator: Moderatorer
Insjö78 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 12:13 Visst får man vara rätt anonym på nätet, men är nog inte ok för Volvo om han kollar upp era ordrar och skriver här... killen kan i praktiken bli av med jobbet.Ja men det går att säga nej också. Vet du hur policys ser ut på alla företag? Inte jag heller.![]()
Cuskic skrev: ↑fre 06 mar 2020, 12:40 Kan kolla upp det på måndag Ang ditt bil nr.Gärna om du kan å får
Jaa men de fördelen du får prestandan Men bilen kostar 150 tkr mer så där tjänar man på de .
Sen har man företags leasing så är de en annan grej . Syftade mer på dem som köper bilarna .
Jag tog D4 Polestar på Xc60 . De ingen sport bil så ser inte logiken med prestanda i en Volvo jeep...
Jag har idag V90 CC MY19 D4
Elektrikern84 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 13:32Nej vet inte hur policy ser ut på alla företag, men på rätt många.. och såklart frågan är fri absolutInsjö78 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 12:13 Visst får man vara rätt anonym på nätet, men är nog inte ok för Volvo om han kollar upp era ordrar och skriver här... killen kan i praktiken bli av med jobbet.Ja men det går att säga nej också. Vet du hur policys ser ut på alla företag? Inte jag heller.![]()
Klart som fasen att ingen ska göra något man inte får.
Insjö78 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 15:58Ja tack, det är ett jäkla väntandeElektrikern84 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 13:32Nej vet inte hur policy ser ut på alla företag, men på rätt många.. och såklart frågan är fri absolutInsjö78 skrev: ↑fre 06 mar 2020, 12:13 Visst får man vara rätt anonym på nätet, men är nog inte ok för Volvo om han kollar upp era ordrar och skriver här... killen kan i praktiken bli av med jobbet.Ja men det går att säga nej också. Vet du hur policys ser ut på alla företag? Inte jag heller.![]()
Klart som fasen att ingen ska göra något man inte får.. Och visst jag ska erkänna jag vet inte Volvos policy i detta fallet. Men i min bransch hade det varit helt oacceptabelt. Borde kanske tänkt efter mer innan jag postade inlägg. Lycka till med era leveranser i alla fall!
![]()
Cuskic skrev: ↑lör 07 mar 2020, 04:41 Insjö78Absolut! Förklarade lite i ett inlägg det gick lite väl fort att posta, kör hårt på bandet!
När du deklarerar över mil som 99% av svenska folket gör så säger ingen till dig du går emot statens regler. Lägg inte upp såna kommentarer folk vill veta var bilen befinner sig bara, inte vad för policy företaget har haha Jätte ointressant. Sen så behöver du inte oroa dig jag skulle aldrig göra något som inte är okej
![]()