Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av maverick79
Min kollega som beställt en t8 lev v17 erbjöds att hoppa av köpet med hänvisning till prodstörningarna. Går tydligen inte att fastställa en leveransvecka i hans fall.
av Hink84
maverick79 skrev:Min kollega som beställt en t8 lev v17 erbjöds att hoppa av köpet med hänvisning till prodstörningarna. Går tydligen inte att fastställa en leveransvecka i hans fall.
Vart hade han beställt sin bil? (stad/åf)
Jag har beställt i Uppsala/Upplands motor, inte fått nått sådant "erbjudande"

Dock måste ju produktionen startat igång igen eftersom leveransveckan blev bakdaterad för mig
av Leif55
Jag letar förtvivlat på nätet efter info angående fabriken i Chengdu, utan framgång, kan iaf konstatera att den provinsen inte fått några nya virusfall sista dagarna. Positivt att du fått en ändring på veckor tidigare, får se om samma händer mig....
av stegev
Leif55 skrev: ons 04 mar 2020, 17:35 Jag letar förtvivlat på nätet efter info angående fabriken i Chengdu, utan framgång, kan iaf konstatera att den provinsen inte fått några nya virusfall sista dagarna. Positivt att du fått en ändring på veckor tidigare, får se om samma händer mig....
Fick precis svar från min säljare att de tagit upp produktion och inga förseningar just nu.
av Leif55
stegev skrev: tor 05 mar 2020, 10:51
Leif55 skrev: ons 04 mar 2020, 17:35 Jag letar förtvivlat på nätet efter info angående fabriken i Chengdu, utan framgång, kan iaf konstatera att den provinsen inte fått några nya virusfall sista dagarna. Positivt att du fått en ändring på veckor tidigare, får se om samma händer mig....
Fick precis svar från min säljare att de tagit upp produktion och inga förseningar just nu.
Bra, har du läst inslaget under ”Produktionsförseningar”, där en som jobbar på Torslanda informerar om att de jobbar över för att hinna med ”kina bilar”?
av stegev
Leif55 skrev: tor 05 mar 2020, 11:07
Bra, har du läst inslaget under ”Produktionsförseningar”, där en som jobbar på Torslanda informerar om att de jobbar över för att hinna med ”kina bilar”?
Såg det.
Svensktillverkat från Torslanda låter lite bättre 😊
av Leif55
stegev skrev: tor 05 mar 2020, 13:29
Leif55 skrev: tor 05 mar 2020, 11:07

Såg det.
Svensktillverkat från Torslanda låter lite bättre 😊
Hoppet lever👍😀
av dotdeas
Fick min flyttat till vecka 24 igår, dvs mitten på Juni. Vågar man hoppas att det blir en MY21 då eller det är att tro på för mycket? Dom gör ju bytet i maj. Frågan är ju hur många gånger till datumet kommer flyttas fram. Beställde ändå den i september förra året.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]

Ford hobby husbil chassinummer