Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Persvante
Det verka som att bilarna får samma typ av växelväljare som XC40, i alla fall på någon version!
av CaptainOats
V9097 skrev: mån 24 feb 2020, 14:05 2020-02-24_14h02_45.png

Tycker synliga utblåsen ser ut att saknas
Ja det har avhandlats i tråden. Samt att volvo vart lata och bara satt dit en passbit. Snål facelift med andra ord.
En nydesignad bakkjol hade lyft det mer.
Användarvisningsbild
av grillchips
Nya r-design såg ju rätt fräsch ut ändå tycker jag. Kanske lite väl subtil men 100x bättre än standard-faceliften.
av UnleashFusion
grillchips skrev: mån 24 feb 2020, 16:41 Nya r-design såg ju rätt fräsch ut ändå tycker jag. Kanske lite väl subtil men 100x bättre än standard-faceliften.
Jag håller med, även bakdelen såg väldigt fräsch ut.. synd bara att utblåsen var dolda.. hade ju varit i:et över pricken på en R-design.. Fine om inscription/momentum hade det dolt :x men utöver tyckte jag helheten såg ganska snygg ut.. och sen färgen Thunder Grey är ju ögongodis också :D
av jpu
CaptainOats skrev:Är ju mer spännande om dom lyckats faceliftat bort vibrationer o resonansljud.
Mmmm det vore något det - min sista Volvo pga det, och den ignorans som jag upplever från ÅF.
Montage Extraljus XC70 -16

Har planer på att montera Extraljus på[…]

Den viktigaste skillnaden mellan Max och övri[…]

Dags för nya sommardäck

Vi Bilägare hade test av däck till suvar[…]

Gillar oxå Stefans videos, men han har ju al[…]