Levereras nu på fredag... några grejer dock kvar att ordna.
Moderator: Moderatorer
Spid3r skrev:Levereras nu på fredag... några grejer dock kvar att ordna.Polestar grill och utblås? Hur fick du tag i dessa? Fick till svar att dessa inte går att beställa?!
Wibe skrev:Det går absolut att beställa separat. Från Momentum edition måste även en annan diffuser bak monteras (denna har jag lackat ner).Spid3r skrev:Levereras nu på fredag... några grejer dock kvar att ordna.Polestar grill och utblås? Hur fick du tag i dessa? Fick till svar att dessa inte går att beställa?!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Wibe skrev:Slipper man en ny diffusor om man kommer från R-design?Det gissar jag alltså...
Spid3r skrev:Svar ja.Wibe skrev:Slipper man en ny diffusor om man kommer från R-design?Det gissar jag alltså...
RmK skrev:Hallojs,
Är en nygammal medlem. Men jag har inte haft Volvo sen jag sålde min S60 AWD 2002.
Men nu är jag tillbaks efter kör Passat och Audi A5 och A4.
Den nya bilen är en V60 T8 Inscription med Tonade rutor, Bagagerumspaket, Teknikpaket och Harman/Kardon ljudet.
Svart lack och Amber/Black skinn
Snelhest skrev: ↑tor 13 feb 2020, 09:48 Ditt inlägg suger utan bilder!Får bilen i Juni, så jag har inga bilder på den än desvärre. Du får kolla på volvocars.se ;)
![]()
RmK skrev:Hallojs,
Är en nygammal medlem. Men jag har inte haft Volvo sen jag sålde min S60 AWD 2002.
Men nu är jag tillbaks efter kör Passat och Audi A5 och A4.
Den nya bilen är en V60 T8 Inscription med Tonade rutor, Bagagerumspaket, Teknikpaket och Harman/Kardon ljudet.
Svart lack och Amber/Black skinn
Stiften kommer åt genom att plocka bort plas[…]
Inga felkoder som kommer? Kolla så inte det […]
Har bilen inne på verkstad nu. Det som ska b[…]