Flinta skrev: ↑lör 01 feb 2020, 15:03 Fr o m idag så kraschar appen för mig också (android)!Kom en uppdatering sim löste det för mig

Moderator: Moderatorer
Flinta skrev: ↑lör 01 feb 2020, 15:03 Fr o m idag så kraschar appen för mig också (android)!Kom en uppdatering sim löste det för mig
fkullberg skrev:Kör man premiumbil så ska man köra en premiumlur, äpple är nyttigt och gottFörstår att du inte haft volvo så länge med den åsikten , volvo har långt till premium
leiwi skrev: ↑lör 01 feb 2020, 18:495 nya tjänstebilar, utslaget på 10år. Vad gör volvo icke Premium menar du?fkullberg skrev:Kör man premiumbil så ska man köra en premiumlur, äpple är nyttigt och gottFörstår att du inte haft volvo så länge med den åsikten , volvo har långt till premium![]()
leiwi skrev: ↑lör 01 feb 2020, 19:18 Trådarna på detta forum säger väl alltVore konstigt om alla som är nöjda med sina bilar skapade trådar om det.
Alla dessa inlägg![]()
fkullberg skrev:Jag förstår att jag sårade dej lite , men jag har inte påstått att dom du räknar upp är premiumbilar , det var ju du som kände det så , dessutom glömde du Volvos återkallningar i din listaleiwi skrev: ↑lör 01 feb 2020, 19:18 Trådarna på detta forum säger väl alltVore konstigt om alla som är nöjda med sina bilar skapade trådar om det.
Alla dessa inlägg![]()
Lite citeringar,
Audi återkallar 1,2 miljoner bilar som kan börja brinna
Audi återkallar E-tron – finns risk för batteribrand | Ny Teknik
BMW tvingas till fler återkallelser - Motor-Magasinet
BMW återkallar 324 000 dieselbilar i Europa - Teknikens Värld
Mercedes tvingas återkalla över 740 000 bilar i USA - Omni
Strax före sommaren kom Mercedes stora elsuv EQC ut på marknaden, och nu är det redan dags för en återkallelse.
Det är Premium
och kolla lite på https://www.autopower.se/forum/ BMW har mycket problem med sina bilar, mycket läsning.
Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]