Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1359180
Tänkte ge mig på att försegla sommar hjulen med något vettigt. Kollat på lite olika grejer men blir tokig på alla produkter som finns.

Ska man ta nån H9 keramisk eller vad säger ni kunniga?

Målet är att dom inte ska bli så skitiga och att det ska vara lätt att göra rent dom.

Detta kitt jag sneglat på: https://www.l-m-r.se/p/falg-dack/falg-d ... d-kit.html
#1359184
Vad har du för fälg? Vet att vissa av volvos fälgar är behandlade med klarlack som löser mycket av problemen med att dem samlar skit. Vet att mina v60 17" grå/svarta var så.

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]