Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

LazerHawke skrev: sön 29 dec 2019, 20:07
Lockis skrev:
LazerHawke skrev: sön 29 dec 2019, 19:47

Det där får jag upp men inga detaljer om man trycker på adresserna då får jag bara upp karta
Jag tror inte du förstår. Han efterfrågar förbrukning på resan, inte var på resan bilen har förbrukat vad. Det är omöjligt då resvägen inte loggas...
"Tidigare har jag kunnat se detaljer såsom bensin- och elförbrukning samt renegenerering, hastighet" står det också och detta har vart uppe tidigare och något sånt har jag aldrig sett i min voc men övrig info har jag
Fast har du ingen ladd hybrid så ser du inte den infon gällande eldriften. Drivmedel förbrukningen visar dem ju ovan. Det enda man inte kan se som han efterfrågar är hastighet.
Lockis skrev:
LazerHawke skrev: sön 29 dec 2019, 20:07
Lockis skrev: Jag tror inte du förstår. Han efterfrågar förbrukning på resan, inte var på resan bilen har förbrukat vad. Det är omöjligt då resvägen inte loggas...
"Tidigare har jag kunnat se detaljer såsom bensin- och elförbrukning samt renegenerering, hastighet" står det också och detta har vart uppe tidigare och något sånt har jag aldrig sett i min voc men övrig info har jag
Fast har du ingen ladd hybrid så ser du inte den infon gällande eldriften. Drivmedel förbrukningen visar dem ju ovan. Det enda man inte kan se som han efterfrågar är hastighet.
övrig info utom hybrid info o hastighet har jag
För att klargöra, tidigare har jag kunnat se detaljerad momentan förbrukning/generering samt hastighet över hela distansen, nu då man trycker på resan så får jag bara upp en karta. Som sagt förstår inte varför det plötsligt ändrat?
Screenshot_20191231_085301_se.volvo.vcc.jpg
Screenshot_20191231_085301_se.volvo.vcc.jpg (202.2 KiB) Visad 535 gånger
Det är denna information du menar? Nu under jul/nyårstider har jag knappt kört bilen något men jag kan inte heller se denna info på den senaste resan från i fredags. Men resan från i torsdags får jag upp informationen.
Denna information strular för mig också. Förut fanns den alltid men sedan ett tag tillbaka är den inte alltid där. Jusr nu ser jag infon på resor den 23/12 och tidigare men inte på resor efter den 23/12. Jag reagerade på detta tidigare i december att jag inte såg denna info men på dessa resor ser jag numera infon. Kan det vara som så att det numera inte går att se detaljerna på resor gjorda under den senaste veckan?
Tompalompa skrev: tis 31 dec 2019, 09:01 Screenshot_20191231_085301_se.volvo.vcc.jpg

Det är denna information du menar? Nu under jul/nyårstider har jag knappt kört bilen något men jag kan inte heller se denna info på den senaste resan från i fredags. Men resan från i torsdags får jag upp informationen.
Hur får man fram den infon. Vart man kört. Jag ser bara A och B inte vägen däremellan!?
Fram till den 26e får jag fram infon. Efter det så finns den inte. Tror inte att det har att göra med viloläge då jag körde den 27e och får inte upp denna information, det tar mer än 1 dygn för att få in i viloläge. Kan det ha att göra med en uppdatering där de har tagit bort den funktionen?

För att hitta infon så klickar du på adressinformationen under kartan.

Hej, knappen på spaken fasnar när man l[…]

Det blir ibland dyrare skador på bilen att r[…]

Ökad komfort med 17”

Knappast någon som upptäcker den lilla […]

Front v70 stöldbegärligt

Tyvärr är V/XC70 08-16(mest MY14-16) myc[…]