Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av maranander
Ibland funkar varningsljudet, ibland inte........och helt plötsligt försvann kartvisningen i förardisplayen.......ah, nu kom den tillbaka...... men nu kan jag inte reglera radiovolymen......... osv, osv, osv. Välkommen till Volvo😬!
Användarvisningsbild
av Robbi
maranander skrev:Ibland funkar varningsljudet, ibland inte........och helt plötsligt försvann kartvisningen i förardisplayen.......ah, nu kom den tillbaka...... men nu kan jag inte reglera radiovolymen......... osv, osv, osv. Välkommen till VolvoBild!
BildBild

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
av Lockis
maranander skrev:Ibland funkar varningsljudet, ibland inte........och helt plötsligt försvann kartvisningen i förardisplayen.......ah, nu kom den tillbaka...... men nu kan jag inte reglera radiovolymen......... osv, osv, osv. Välkommen till Volvo😬!
Känner faktiskt inte igen mig i din beskrivning :laugh:
Det jag kan säga är att ibland, tappar bilen allt ljud under 1-2 sekunder. Märker oftast inte det men idag märkte jag det då blinkers ljudet försvann med.
Annars har jag aldrig haft problem med ljudet i bilen :-)
Användarvisningsbild
av Robbi
Problemet löst. Jag hade bockat av trafikskyltfunktion på första sidan. Den fungerar som någon form av master, det spelar ingen roll vad man sedan har bockat i under inställningar under My Car. Tog ett tag att lista ut...
Elpriset

Fast avgift för villa upp tll 63A hos oss (G&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)

På kylvätsketermometern ser man inte ba[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Om du tror att del är spridar fel, prova d&ar[…]