Kostas skrev:Nu har jag beställt!! :)Kul! Grattis!
Det blev en V50 D5 Momentum R-design med manuell låda och Medea-fälgar plus en del annat lull lull
Moderator: Moderatorer
Kostas skrev:Nu har jag beställt!! :)Kul! Grattis!
Det blev en V50 D5 Momentum R-design med manuell låda och Medea-fälgar plus en del annat lull lull
XC90_Executive skrev:Kan ju tillägga vad jag tog mer för utrustning. Ni är säkert nyfikna.Kostas skrev:Nu har jag beställt!! :)Kul! Grattis!
Kostas skrev:FAAN!!!XC90_Executive skrev:Kan ju tillägga vad jag tog mer för utrustning. Ni är säkert nyfikna.Kostas skrev:Nu har jag beställt!! :)Kul! Grattis!
Elinfällbara backspeglar, High Performance stereo, Takvinge, Mugghållare fram, CD-växlare, Sollucka och dessutom UTAN rails. Passion Röd.
Jag tror den blir GRYMT snygg
Kostas skrev:FAAN!!!Beställ Medea NU! Lägg dom i garaget tills bilen kommer! :) Beställ 16-17" till bilen. Av med däcken, på med vinterdäcken på dom fälgarna. Klart! 8)
Nu ringde försäljaren o sa att de inte lyckas beställa D5:an med MEDEA-fälgarna. Det ska tydligen bara gå att få MEDUSA. Skit tycker jag. De är ju inte alls lika snygga. Han skulle kolla upp lite närmare men förmodligen måste jag alltså ta Medusa istället.
Kommentar på det?
XC90_Executive skrev:För det första: Det blir nog helvetiskt dyrt att beställa dom separat. De ligger på ca 5000:- styck hos volvobutiken.Kostas skrev:FAAN!!!Beställ Medea NU! Lägg dom i garaget tills bilen kommer! :) Beställ 16-17" till bilen. Av med däcken, på med vinterdäcken på dom fälgarna. Klart! 8)
Nu ringde försäljaren o sa att de inte lyckas beställa D5:an med MEDEA-fälgarna. Det ska tydligen bara gå att få MEDUSA. Skit tycker jag. De är ju inte alls lika snygga. Han skulle kolla upp lite närmare men förmodligen måste jag alltså ta Medusa istället.
Kommentar på det?
Har du förresten kollat hur mycket extra det kostar (med din spec) att ta summum istället för momentum? Ibland om man väljer till lite utöver momentum så lönar det sig att välja summum istället!
Kostas skrev:För det första: Det blir nog helvetiskt dyrt att beställa dom separat. De ligger på ca 5000:- styck hos volvobutiken.Så vitt jag vet har Medea aldrig gått att beställa från fabrik. Medusa (som jag föredrar på S40/V50) går nog att beställa. Split-fälgarna brukar inte gå att beställa. Samma på C70 t.ex, Mirzam 18" går att få från fabrik men Draco 18" Split måste beställas separat.
Angående summum så hade jag gärna tagit det men det går inte att kombinera med R-design enligt handlaren. Man beställer R-design på Kinetic eller Momentum, tyvärr.
XC90_Executive skrev:Det är möjligt att du har rätt men det fanns liksom med i listan hos försäljaren när jag beställde bilen.Kostas skrev:För det första: Det blir nog helvetiskt dyrt att beställa dom separat. De ligger på ca 5000:- styck hos volvobutiken.Så vitt jag vet har Medea aldrig gått att beställa från fabrik. Medusa (som jag föredrar på S40/V50) går nog att beställa. Split-fälgarna brukar inte gå att beställa. Samma på C70 t.ex, Mirzam 18" går att få från fabrik men Draco 18" Split måste beställas separat.
Angående summum så hade jag gärna tagit det men det går inte att kombinera med R-design enligt handlaren. Man beställer R-design på Kinetic eller Momentum, tyvärr.
XC90_Executive skrev:Det är möjligt att du har rätt men det fanns liksom med i listan hos försäljaren när jag beställde bilen.Kostas skrev:För det första: Det blir nog helvetiskt dyrt att beställa dom separat. De ligger på ca 5000:- styck hos volvobutiken.Så vitt jag vet har Medea aldrig gått att beställa från fabrik. Medusa (som jag föredrar på S40/V50) går nog att beställa. Split-fälgarna brukar inte gå att beställa. Samma på C70 t.ex, Mirzam 18" går att få från fabrik men Draco 18" Split måste beställas separat.