- tor 19 dec 2019, 21:26
Jag toppade hela bilen med Labocosmetica Beneficia. Hade egentligen tänkt lägga ett lager Fusso Coat på hela bilen men glömde burken..
Perra83 skrev: ↑tor 19 dec 2019, 20:54 Vilka fina tvättbås!! Här i stan finns bara två trånga tvättbås i en gammal OKQ8 mack. Iofs bra högtryckstvätt plus tappvatten som nästan når kokpunkt. Jag tar med en anpassad trädgårdsslang och koppling så jag kan skölja bilen med varmvatten på vintern. Kallavfettningen tar tjäran mycket bättre när lacken inte är minusgrader. Längtar till helgens tvätt. Kan bli Hydr02 el nått sprayvax efter tvättHär är alla hallarna nyss ombyggda. Minutpriset är dessutom lägre så det blir billigare om man inte använder alla produkterna på platsen.Skulle vilja ta av och tvätta fälgarna för dom är nästan svarta.
Jo jag tankade imorse. Nollas trippmätare vid service?? Tyckte att den hade dragit mycketTvättade snabbt av strålkastarna fram, vindruta, backkamera och handtaget bak. Tog en kökssvamp med lite bilschampo och en vattenkanna med varmvatten. Mår inte bra när bilen är så smutsig.
Jag toppade hela bilen med Labocosmetica Beneficia. Hade egentligen tänkt lägga ett lager Fusso Coat på hela bilen men glömde burken..
Nu: V70N 2.5T -04 ~33000 mil Tidigare: S80 2.4i -00, 855 GLT -97, 854 GLT -95, 745 GL -87, 744 GLT 16v -88