Moderator: Moderatorer
ER skrev:Jag valde polerade ringar och dom var lite mindre än vad själva hålen i ramen är men lagom stora så tavlan med visare passar i. Svårast var att komma igång och få en kant som man typ valsar runt till baksidan av ramen. Alternativet är att limma ringarna men det gillar jag inte.Vart köpte du dina ringar, och jag vill även se bilder på det hela :)
Var lite större motstånd senare att trycka tillbaka ramen på själva instrumentet när det blev tjockare. Ett råd är att inte stänga skuffluckan efter man gjort bilen strömlös., då gäller det att veta var nyckelhålet sitter då ellåset vill ha ström:) Så för pengarna så får man vara nöjd då det blev mycket snyggare, nästan man känner sig tvungen att uppgradera ratten med.
Loner skrev:Av "Albert" på blocket här Har för mig att Tjabo har samma.ER skrev:Jag valde polerade ringar och dom var lite mindre än vad själva hålen i ramen är men lagom stora så tavlan med visare passar i. Svårast var att komma igång och få en kant som man typ valsar runt till baksidan av ramen. Alternativet är att limma ringarna men det gillar jag inte.Vart köpte du dina ringar, och jag vill även se bilder på det hela :)
Var lite större motstånd senare att trycka tillbaka ramen på själva instrumentet när det blev tjockare. Ett råd är att inte stänga skuffluckan efter man gjort bilen strömlös., då gäller det att veta var nyckelhålet sitter då ellåset vill ha ström:) Så för pengarna så får man vara nöjd då det blev mycket snyggare, nästan man känner sig tvungen att uppgradera ratten med.
/L
Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]
Hehe, fler än jag som lagt märke till de[…]
Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB[…]
Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]