- fre 29 nov 2019, 08:34
#1351037
Men som sagt är 2900kr sjukt högt ändå om de inte tvättar och dammsuger bilen samt låter en schäfer vakta den till man hämtat den med
Xanthopteryx skrev:En timme?! Alltså, jag har väl lagt en timme på byte av belägg, med en simpel liten vevsaxdomkraft och handjagande av hjulskruvar och andra skruvar, skruvtving eller spetstång (för kolvar som skruvas in) och träkloss för kolvar samt ringa erfarenhet. Utomhus.Jo, men de har mer än själva bytet att tänka på. Lokalen ska skötas och personalkostnader, sen ska en beställa beläggen, en ska packa de, en ska frakta de, en ska packa upp de och lägga de på rätt plats, en ska ta emot din bil, en ska sedan hämta och montera de och det tar kanske 30 min allt som allt eller mindre med själva monteringen, sen ska en lämna ut din bil och ta betalt. Det blir en del så kanske inte en timme men hur mycket tid tar det då?
En timme på en verkstad som har alla verktyg, kan stå i bekväm höjd inomhus och har gjort det femtioelva gånger är ju, inte bra.


Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande