Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
Hej alla! Jag har en fråga gällande navigation. Kan man ha navigation igång i displayen som är rakt framför, där hastighetsvisarna etc är utan att sätta ett mål? Dvs vara som en karta?
av Lockis
Jupp! Fungerar utmärkt!
Men då får man inte info om radion. Utav någon anledning kan man inte ha både karta och media information samtidigt permanent :-/

Personligen kör jag alltid kartan :-)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Lockis skrev:Jupp! Fungerar utmärkt!
Men då får man inte info om radion. Utav någon anledning kan man inte ha både karta och media information samtidigt permanent :-/

Syns ju i stora displayen :)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Lockis skrev: ons 27 nov 2019, 22:54 Jupp! Fungerar utmärkt!

Ok! Men hur aktiverar man det? För hittar ingen funktion kring detta? När jag kör kartorna utan slutdestination så visas dom endast på stora displayen?
av Mathiasjson
volvobrasse skrev: tor 28 nov 2019, 07:10
Lockis skrev: ons 27 nov 2019, 22:54 Jupp! Fungerar utmärkt!

Ok! Men hur aktiverar man det? För hittar ingen funktion kring detta? När jag kör kartorna utan slutdestination så visas dom endast på stora displayen?
Står i manuallen, måste gå in på inställningar och ändra
av stevvee
Leta upp förardisplay i inställningar, har för mig man ändrar där.
XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]