Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EjS
Kanske skottsäker plåt. Men glaset får Elon jobba lite till på. Inte skottsäkert och tydligen är även Elon förvånad.

Det går lite snabbt i Tesla...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarvisningsbild
av Erik Å
Ska jag vara helt ärlig så känns konceptet faktiskt osmakligt när det fått sjunka in, är det alltså en "ghetto blaster" som behövs framöver enligt Tesla? Anpassad till gatuupplopp i Hongkong, Iran, Chile m.fl oroliga platser.. Eller kanske tänkt som ersättare till de Toyota pickup som används i konflikterna i Mellanöstern. Följer fäste till kulspruta på flaket med på köpet eller får man köpa det som extra tillbehör? Dags att revidera min syn på Elon Musk som visionär.. Sorry Elon!
Senast redigerad av 3 Erik Å, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Äsch då, alla kan inte vara lika pk och slätstrukna som vi volvofånar, oavsett vad vissa av oss önskar tro.

Tycker det är ett rätt fränt koncept (om vi fick kalla det för koncept). Hade gjort hela min dag att se nåt så hysteriskt lämna bandet, och möta mej i trafik.
Tyvärr kan vi nog glömma det, med allt från krocktester och ekonomer.
Användarvisningsbild
av Derank
Han är fan kung den där Elon, går sin egen väg och skiter i vad andra tycker, en sann entgreprenör
Användarvisningsbild
av EjS
En kung som gått 10 år med förlust i Tesla. Long live asshole capitalism.

Användarvisningsbild
av TommyP86
Som saab då, fast mycket bättre eller som när gm ägde vauxhall och opel, nästan 20 år och 20 miljarder dollar.
Men då var det helt okej, ingen hade några invändningar...
Användarvisningsbild
av Derank
EjS skrev:En kung som gått 10 år med förlust i Tesla. Long live asshole capitalism.

Hehe, avis........

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
Hur som behövs denna typen av människor med för att myrstacken ska fungera :-D
Användarvisningsbild
av EjS
I så fall satser jag på Jeff Bezos. Ni andra kan köpa Tesla aktier billigt. Föll 6% efter Elon’s senaste performance.

Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]

Fords bensinmotorer är ju av typen EcoBoost o[…]

Spolning av automatlåda

Jag har spolat lådan två gånger […]

Volvo xc60 2012-

Ok