- mån 18 nov 2019, 06:21
Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd
och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?

Moderator: Moderatorer
Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggdNär var sista ändrings datum?och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
Monnier skrev: ↑mån 18 nov 2019, 06:58Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggdNär var sista ändrings datum?och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
Molind skrev:Monnier skrev: ↑mån 18 nov 2019, 06:58Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggdNär var sista ändrings datum?och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
Monnier skrev: ↑mån 18 nov 2019, 07:02Jo det skall det göra men det var inte aktuellt att ändra något för min del så därför har jag haft någon koll på det datumet.Molind skrev:Monnier skrev: ↑mån 18 nov 2019, 06:58Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.
När var sista ändrings datum?
Går inte det fortfarande att se på Min volvo-sidan?
Eller försvinner det när den går över på steg 2?
Monnier skrev:Skulle tippa på att sista ändringsdatum var någonstans runt 7-16/9. brukar slå över till byggd 4-5v efter sista ändringsdatumMolind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggdNär var sista ändrings datum?och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
Monnier skrev:då får vi hoppas min blir byggd typ 12/12 då (4v) :DNär har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
Då finns ju en chans till att få den innan nyår
Lockis skrev:V2 men säljaren trodde på eventuellt mellandagarna.
När har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
Monnier skrev:Ahh jag har också V.2 som leverans, min byggs i Gent. Så min kommer nog bli byggd lite före din då dem ska vara hos handlaren samma tid.Lockis skrev:V2 men säljaren trodde på eventuellt mellandagarna.
När har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
Byggs i Torslanda
Nu an vi snacka om totalsågning..... och det[…]
Värt att nämna, på Volvos sugmo[…]