- sön 10 nov 2019, 19:40
Hej! Om jag fattar det rätt, enda skillnaden på Teknikpaketet och Teknikpaket PRO alltså 360 kameran?
Moderator: Moderatorer
volvobrasse skrev:Hej! Om jag fattar det rätt, enda skillnaden på Teknikpaketet och Teknikpaket PRO alltså 360 kameran?Nej, du får även Head-Up i Pro.
volvobrasse skrev: ↑mån 11 nov 2019, 06:35 Hmm ok ja heads up display blev jag bara irriterad på när jag provkörde bilen. 360 kameran gillar jag dock!Oj, personligen älskar jag headup. Saknar det så fort jag sätter mig i en bil utan
Rillee skrev:Jag ångrar att jag köpte headup, kan knappt köra en bil utan det nuEnda nackdelen med head-up i min V60 är att jag nästan får soppatorsk för jag tittar aldrig på display-klustret längre.
tjtj skrev: ↑sön 17 nov 2019, 16:15Ingen fara då juRillee skrev:Jag ångrar att jag köpte headup, kan knappt köra en bil utan det nuEnda nackdelen med head-up i min V60 är att jag nästan får soppatorsk för jag tittar aldrig på display-klustret längre.
För ett par veckor sedan visade färddatorn ett streck, dvs under 0 km distans kvar när jag låg på motorvägen. Tankade 54,9 liter (55 liters tank) vid nästa mack
Skickat från min iPad med Tapatalk
Jag har bytt EGR-ventil och rengjort EGR-kylaren p[…]