Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av least
stevvee skrev:
IMG_2224.jpg
Bild med blöta kameror
Det där var en intressant bug, det grå runt bilen finns det ingen anledning att visa på skärmen. Bilden ska vara frilagd, så det grå är underliga bildfel.
@least, Känns som om man trampade en del på tårna när man dissade Volvos 360 kamera. Jag har full respekt för allas åsikter, och att alla får tycks som dom vill. Fick lite facklor och högafflar känslor bara :)
@least, min har nog alltid sett ut sådär, med det gråa runtom. Så det är en bug enligt...?
LazerHawke skrev:tycker gråa fältet tar bort den faktiska ytan vilket visar otydligt hur man står i rutan
Tycker tvärtom att rutan hjälper till att stå bra mot linjer. När jag parkerar så gör jag det enbart med kamerorna.
stevvee skrev: tis 03 dec 2019, 13:58
LazerHawke skrev:tycker gråa fältet tar bort den faktiska ytan vilket visar otydligt hur man står i rutan
Tycker tvärtom att rutan hjälper till att stå bra mot linjer. När jag parkerar så gör jag det enbart med kamerorna.
Jag brukar ställa mig så nära högerlinjen så man har marginal om en "icke kan parkera" kommer och då är det en fördel om kamerorna visar rätt

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]