Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Först batteri torsk... Sen la sterion av inget ljud, sen la den av igen.... Sen hoppa ljudet igång igen åh så är de dags igen men nu försvinner allt utom FM och am radio inställningarna på stereon.... Aux tillägget går inte att använda och så förlorar jag handsfree möjligheten då jag inte har lurarna med mig jämt glömsk som jag är....
Och Spotify möjligheten försvinner och halva glädjen av att åka själv och får skråla för full hals :P :x
:angelo:

Detta är ju då ut över alla felkoder om lampor, airbag etc och alla fantastiska kablar som hänger lösa och dinglar efter den tidigare ägarens ombyggnad från 01:a till 05:a :crying: :bored:

Utan att ha mot kontakterna någonstans så de blev över lite här och var i hela bilen alltid lika spännande att gå på upptäcktsfärd när man upptäcker att de hänger en ny kabel nånstans... :P :-o :crying: :angelo: :oops:

Okej lite ironisk är jag.. men så less på att känna att alltid är de nått fel...
Canbusnätet på en 2001 och 2005 har ju en hel del skillnader så har han bytt inredning med belysning, instrumentbräda, rattknappar, stereo mm, kommer du aldrig att få det att fungera fullt ut. om inet kille som gjort det har vet exakt vad han håller på med, och så verkar det ju inte

Åk till ÅF så ser dom vilken nyc[…]

Byta bärande balk 940

Finns verktyg att hugga loss punktsvetsar med. Jag[…]

Nix, funkar inte i AAOS, däremot i Sensus...

Aj :-o låter inte rimligt att du ska st&a[…]