av skalman65 - fre 08 nov 2019, 11:17
- fre 08 nov 2019, 11:17
#1346787
Har just åter fått felkod på spällhuset på min 1,6d .
Om det blir till att byta så blir det den tredje för den här bilen , bilen har idag rullat 22.000.
Den senaste byttes på verkstad i mars i år, har sedan dess rullat ca 2000 mil.
Den hade hållit sedan -15 (ca 8000 mil).
Längre än så bör de ju hålla, men vad kan man förvänta sig - vad är normalt?
Vad är det som gör att de ger upp, gissar att det är något som inte är ok,(men inte sätter någon felkod) som gör att spällhuset kärvar och ger upp ?
Om det blir till att byta så blir det den tredje för den här bilen , bilen har idag rullat 22.000.
Den senaste byttes på verkstad i mars i år, har sedan dess rullat ca 2000 mil.
Den hade hållit sedan -15 (ca 8000 mil).
Längre än så bör de ju hålla, men vad kan man förvänta sig - vad är normalt?
Vad är det som gör att de ger upp, gissar att det är något som inte är ok,(men inte sätter någon felkod) som gör att spällhuset kärvar och ger upp ?