Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MBjerner
Nu har det tydligen kommit nya låskistor. Blev uppringd idag av Bilbolaget för byte av dessa nästa fredag.
av LJN
Låter great, tror du att du kan få artikel-/kitnummer för modifierade låskistor av din PST och posta dom här sedan?
av MBjerner
Absolut. Lägger upp artikelnummer när dom utbytta.
Användarvisningsbild
av na96gen
Mina är nu bytta, provat några frusna mornar nu och det har hittills fungerat. :-)
Hoppas det håller, för jag tänker inte ha en till vinter som de tidigare. Då blir det Blocket!
av xrider666
Skickade ett mail för en vecka sen fick ett svar 3 dar efteråt att det var vidarebefodrat till rätt avdelning, men fortfarande inget mailsvar...
Tog tag i saken via telefon igår och efter en del kopplande kom jag till någon verkstadschef som omgående skulle kolla upp det.och återkomma. Tyvärr var telefonen tyst hela dan.
Idag morrade jag till igen och började ringa via växeln och dom kopplade o kopplasde men vart bara borttryckt. Tillslut frågade jag on hon kunde koppla mig till en tekniker på golvet och då tog det 2 minuter att få det rätta svaret :)
Givetvis finns det en lösning men det var inte nya låskistor verkar det som utan något kit som skulle monteras.
Användarvisningsbild
av Robbi
Jag fick en låsskista bytt förra vintern. Det var den som jag klagade på. Ska jag orka klaga på resten eller se om de fryser i vinter?
av MBjerner
Hade lite bråttomt när jag hämtade bilen så jag fick inget artikelnummer, men som jag förstog det så är inte låskistorna utbytta utan dom har monterat dit något plastskydd.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 37

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]