- lör 26 okt 2019, 00:04
Min säljare har sagt att det inte var något problem, dock så har jag valt att ta det utanför finansieringen av bilen så det kanske är det som spelar in.
Jordfelsbrytaren skrev:Bör inte vara någon fara, det monteras hos ÅF och det är även dem som fixar besiktningen. Så du kan säkert be dem lägga in det innan leverans ändå :)Lockis skrev:Låter bra LockisJordfelsbrytaren skrev: Formulerade mig fel, Interiörpaketet innefattar endast gummimattorna. Spark- och stötfångarskydd var övrigt tillval.hehe, jag funderade även på isofix fram. Men säljaren sa att det är något dem eftermonterar så det sparade jag in på. Lär inte behövas på 1-2 år, kommer bli lite Polestar optimering istället, hoppas bara på kampanj innan leverans innan jag lägger till det.
Faktiskt samma här, dröjer ett tag innan hon kommer sparka/skita ner sätetPolestar står högst på listan här med, hoppas på kampanj men kommer väl inte dyka upp innan sista ändringsdatum.
Min säljare har sagt att det inte var något problem, dock så har jag valt att ta det utanför finansieringen av bilen så det kanske är det som spelar in.
Kör: Hyrbil
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer