- fre 25 okt 2019, 22:54
orderlagd den 22/10. Misstänker dock att jag fått en befintlig order som handlaren haft inne. Eller också har jag valt något i min bil som dem vill bli av med?
Oavsett, hoppas på reg innan 31/12 :D
Jordfelsbrytaren skrev:Alrite, i inledande dialog fick jag prel lev feb/mars. Sen dök den upp i min volvo med prel lev v.2Lockis skrev:Tackar Lockis. Ja, beställningarna haglar väl inte in just nu skulle jag troJordfelsbrytaren skrev:Grattis till en fin bil :) Något att se fram emot.![]()
T5 FWD Momentum Edition
Onyx Svart Metallic
Textil Charcoal
Klimatpaket
Lastpaket
Interiörpaket kupé och lastrum, sparkskydd, stötfångarskydd
Harman Kardon
Apple CarPlay
Parkeringskamera bak
Dragkrok halvautomatisk
När var den beställd om jag får lov att fråga?
Verkar vara onormalt snabb lev tid på V60 just nu. Min ska bara ta 12v totalt :-O![]()
Bilen kommer egentligen levereras lite för snabbt mot vad vad vi trodde![]()
Beställde fredag den 11:e.
orderlagd den 22/10. Misstänker dock att jag fått en befintlig order som handlaren haft inne. Eller också har jag valt något i min bil som dem vill bli av med?
Oavsett, hoppas på reg innan 31/12 :D
Kör: Hyrbil
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer