- ons 23 okt 2019, 19:42
#1343816
Dags för motorbyte kanske? Eller bilbyte? Vad säger vår PST? Vad kan en "kundrelationsansvarig" göra eller hjälpa dig med?
Ja ja, vi hörs, dags för något roligt som en fotosession bland höstlöven.
Magnus-B skrev:Jaha då var fjärde bytet eller nåt gjort ,tappat räkningen.Varför inte hålla sågspån i oljan? Det gjorde man på 60-talet, och då blev det tyst i motorn...
Inte blev det bättre iallafall.
Kundrelationsansvarig är tydligen inkopplad nu vad det nu innebär med en sån relation.
Trött på detta nu faktisk att man gör en sak som man dessutom upprepar flera gånger och när det inte hjälper så fortsätter man inte felsökningen utan ny tid bokas när Volvo hittat på nåt annat trams.
/M
Dags för motorbyte kanske? Eller bilbyte? Vad säger vår PST? Vad kan en "kundrelationsansvarig" göra eller hjälpa dig med?
Ja ja, vi hörs, dags för något roligt som en fotosession bland höstlöven.
Kör nu: Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart. (Helelbil 66,5 kWh batteri).
Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12
Sålda övriga: Runt 30 olika bilar.
Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh
Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12
Sålda övriga: Runt 30 olika bilar.
Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh