Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
hej jag har ingen monteringsanvisning men jag har en 945 som jag har satt in extrasäte i och det är inte svårt. jag är dålig på det här med hur man laddar upp bilder hit :oops: annars skulle jag visat med bilder mvh/roger :)
av Addekarlsson
Lilleman, kika i klistrad tråd under avdelningen media, så står det en guide där hur du gör. :wink:
Går du ändå bet på det, så maila bilder till addekarlsson @ gmail.com så lägger jag upp dom åt dig.

Mvh/ Adde
av kvist86
ja satt nyligen på 3st extraljus på min 945. köpte en sån plåt på biltema som man sätter under nummerplåten. blev skit bra!
Användarvisningsbild
av bullbone
kvist86 skrev:ja satt nyligen på 3st extraljus på min 945. köpte en sån plåt på biltema som man sätter under nummerplåten. blev skit bra!
Vad har detta med EXTRASÄTE att göra? :shock:
Användarvisningsbild
av lilleman
tack adde det värsta är att frun ringde hem halvfem igårkväll och berättade att en annan 945a kört in i bakändan på vår 945a så nu står bilen på volvo med intryckt bakända. den andra bilen studsade på någotvis upp och tryckte sönder båda bakljusen och luckan :( så nu får man vänta och se om det blir skroten eller reperation mvh/roger det värsta är att frugan inte kan vrida på huvudet på grund av kraftiga smärtor i nacken :(
av kvist86
a sorry läste fel
av scabander
Addekarlsson skrev:Lilleman, kika i klistrad tråd under avdelningen media, så står det en guide där hur du gör. :wink:
Går du ändå bet på det, så maila bilder till addekarlsson @ gmail.com så lägger jag upp dom åt dig.

Mvh/ Adde
Hej Adde,

Missade länken? Kikade i mediacenter, men hittar inte. Kan du vänligen lägga upp länken. Tack. MVH Sebastian
Användarvisningsbild
av igelkottar
scabander skrev:
Addekarlsson skrev:Lilleman, kika i klistrad tråd under avdelningen media, så står det en guide där hur du gör. :wink:

Mvh/ Adde
Hej Adde,

Missade länken? Kikade i mediacenter, men hittar inte. Kan du vänligen lägga upp länken. Tack. MVH Sebastian
Den ligger ju högst upp där. :wink:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=1533
av scabander
OK, mitt misstag jag trodde det var en hänvisning till vart en monteringsanvisning fanns. :oops: Vet du? Håller just på ute på gården, men fattar inte vart mittfästet till bältet skall sitta?
Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]

Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]