Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1342247
StefanN skrev: sön 13 okt 2019, 12:48 Säkert skitbra grepp, hoppas dom inte kör i befolkade områden så man slipper möta dom.
Stefan N. Har du slutat köra bil helt och hållet ?? . Ett par 8 år gamla Hakapelitta 5 med 6-7 mm möster är oändligt mycket bättre än alla åretruntdäck folk kör omkring med överallt nuförtiden på sina tunga SUVar.

Om du är orolig för att möta någon med fulldubbade hakkapelitta 5 med 6-7 mm möster föreslår jag att du inte ger dig ut alls. :P :P :P

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]