Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
Noterade att man på XC60 R design kunde välja skinn utan extra kostnad på bygg din bil. Nån som vet om det stämmer?
av Dubbelpippi
Inget är gratis. Skinnklädsel ingår förmodligen i R-designpaketet (som du betalar mer för)
av Tiimpan
Petzzon skrev: tor 26 sep 2019, 14:33 Noterade att man på XC60 R design kunde välja skinn utan extra kostnad på bygg din bil. Nån som vet om det stämmer?
Istället för delskinn ja.
av Petzzon
Dubbelpippi skrev:Inget är gratis. Skinnklädsel ingår förmodligen i R-designpaketet (som du betalar mer för)
Skrev aldrig gratis Bild Utan extra kostnad.... men hur som helst väljer den ju som standard textil/läder men det kostar inget att uppgradera till skinn.
av Petzzon
Tiimpan skrev:
Petzzon skrev: tor 26 sep 2019, 14:33 Noterade att man på XC60 R design kunde välja skinn utan extra kostnad på bygg din bil. Nån som vet om det stämmer?
Istället för delskinn ja.
Låter bra! Synd det bara finns i svart men får väl leva med det Bild
Användarvisningsbild
av Perra83
På gamla V60 R-Design var väl skinn på kanterna och typ alcantara i mitten standard. Den är nästan ovanlig för de flesta valde till skinn. Men den blandade klädseln är riktigt fin. Nu valde jag till skinn och först i efterhand såg jag den andra klädseln.
av Dubbelpippi
Petzzon skrev: tor 26 sep 2019, 15:34
Dubbelpippi skrev:Inget är gratis. Skinnklädsel ingår förmodligen i R-designpaketet (som du betalar mer för)
Skrev aldrig gratis Bild Utan extra kostnad.... men hur som helst väljer den ju som standard textil/läder men det kostar inget att uppgradera till skinn.
Nej, du skrev inte gratis....men det är ju lite samma sak ;)

Rent krasst är väl priset samma för RG0R (Textil/Nappaläder som endast finns för R-design) och Sportläder RA01, så det blir inget tillägg för det. Ska du ha ventilerat myspysläder-Nappaläder däremot så kostar det extra.
av Petzzon
Dubbelpippi skrev:
Petzzon skrev: tor 26 sep 2019, 15:34
Nej, du skrev inte gratis....men det är ju lite samma sak ;)

Rent krasst är väl priset samma för RG0R (Textil/Nappaläder som endast finns för R-design) och Sportläder RA01, så det blir inget tillägg för det. Ska du ha ventilerat myspysläder-Nappaläder däremot så kostar det extra.
Bra i detta fall, men inte så konsekvent eftersom man får betala på V90
av stevvee
Perra83 skrev:På gamla V60 R-Design var väl skinn på kanterna och typ alcantara i mitten standard. Den är nästan ovanlig för de flesta valde till skinn. Men den blandade klädseln är riktigt fin. Nu valde jag till skinn och först i efterhand såg jag den andra klädseln.
Och den andra klädseln är med skinn på sittdelen och tyg på sidorna samt dörrsidorna. Enda läckra med den är sömmarna resten tycker jag är bläää. Snyggare förut
XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]