NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
Armstöd med mugghållare bak.

Sportratt.

Dragkrok.

Tonade rutor.

Xenon.
Användarvisningsbild
av Phyxius
poseidon skrev:Armstöd med mugghållare bak.

Sportratt.

Dragkrok.

Tonade rutor.

Xenon.
Tonade rotor kan man inte beställa från fabrik till V50
Användarvisningsbild
av OlaA
Tonade rutor ingick i summum. Sportratten är den treekrad? Lutar nog åt att kryssa i rutorna. Tack för alla svar!
Användarvisningsbild
av Kostas
Sollucka, bränsledriven värmare.
Sollucka är ju så snyggt och värmaren är verkligen underbar vintertid.

Sollucka 9900:-, värmaren 10500:-
Användarvisningsbild
av Kostas
dali skrev:Summumpaketet är ju nästan allt ... :)

6-skivig CD-växlare är en grej som kostar relativt lite från fabrik (2.400) men är dyrt att eftermontera (runt 6-7.000).
Var sitter CD-växlaren? I Bagaget eller? Tar den mkt plats? Bökigt att komma åt o byta skivor?
Användarvisningsbild
av Blixnabb
Telefon kit, då detta är rätt dyrt och bökigt att eftermontera, om man nu är ute efter full handsfree vill säga.
av dali
Var sitter CD-växlaren? I Bagaget eller? Tar den mkt plats? Bökigt att komma åt o byta skivor?
Den sitter integrerad i stereon, ser likadant ut som om man bara har en enkelspelare men du kan mata in 6 skivor.
Användarvisningsbild
av Kostas
dali skrev:
Den sitter integrerad i stereon, ser likadant ut som om man bara har en enkelspelare men du kan mata in 6 skivor.
Ok, då låter det ju klart prisvärt. Får lägga till det när jag beställer min.
Användarvisningsbild
av Phyxius
OlaA skrev:Tonade rutor ingick i summum. Sportratten är den treekrad? Lutar nog åt att kryssa i rutorna. Tack för alla svar!
Jag har också beställt en Summum och det stod inget om att det ingick tonade rutor. Frågade till och med säljaren om det inte gick att beställa tonade rutor men han sa att det inte gick.
Användarvisningsbild
av poseidon
Man kan ju eftergöra det hos återförsäljaren så det är gjort vid leverans.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]