Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvomax
Radion ångar på fortfarande. Det fanns ingen signal när jag hade skruvat ihop den, men en liten klapp undertill och sedan dess har den funkat. Jag kan tänka mig att mitt pillande har påverkat någonting, som gjort att den är mer stabil nu. På ett amerikanskt Volvo- forum såg jag att folk hade haft samma problem och "fixat" det vid behov med "klapp- lösningen". Någon hade lött på kretskortet, men det var rätt vag beskrivning på vad han hade gjort. Då det var en riktigt gammal tråd, brydde jag mig inte om att ställa frågor. Börjar radion krångla igen, lär det bli en SC-805 istället, då det finns gott om dem och de är billiga. SC- 900 ser man sällan till salu och de är förhållandevis dyra. Dessutom kan det vara liknande problem på dem som på min.
Användarvisningsbild
av Svanis
Om det fortfarande är aktuellt, Jag har en sc-900 som är en “utbytesenhet” alltså fabriksrenoverad.
I mycket gott skick
Medföljer fjärrkontroll & 4 magasin, kodkort och kvitto.

Förra ägaren köpte utbytesenheten 2006 men använde kort tid, jag köpte den 2007 och använde den bara ett halvår då jag bytte ut den, för att jag ville ha inbyggd handsfree.
av LOB
Du kan också leta efter SC901 som är efterföljaren till SC900. 900/901 har bättre ljud än SC805 som har en default inställning som inte går att ändra på nästan helt utan mellanregister. På SC900/901 har du en equalizer och bättre ljud i default mode.

Det ser ut som hastighetskontrollern för kupe[…]

Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra kr&aum[…]

Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]

Ny Kartuppdatering

Det är nu en vecka som jag försöker[…]