Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
ER skrev:
Loner skrev:
Wolfi skrev:Tjena !
jag har en v70-01 med belysning i ratten men en kompis har en s 80 där det inte är monterat..
mvh Wolfi
Hmm, intre ensd tänkt på om det lyser i ratten på min V70. Åkte ju runt i 2 år i en 850 utan att veta att det skulel lysa i askkoppen :roll:

Finns det lampor skall dom fungera, får ta och kolla upp det där i ratten.. 8)
Dock är det ett himmla sätt av Volvo att inte förse STC/DTSC, MMS, Ex-ljusknapp, backspegelknapp mfl med självklarheter som belysning. ALLA knappar skall ju lysa så man hittar dom i mörker.
VIST SKÄLL PÅ VOLVO BARA !!!!
vet du vad du pratar om?
Samtliga knappar du prata om ÄR belysta :!:
av Jaco
[VIST SKÄLL PÅ VOLVO BARA !!!!
vet du vad du pratar om?
Samtliga knappar du prata om ÄR belysta :!:[/quote]

Oj, oj, oj vad het man kan bli då... är pappa VD på Volvo eller?
av NCR
ER skrev: ALLA knappar skall ju lysa så man hittar dom i mörker.
Hej,

Min första dag med min V70 men efter att ta tuffat igenom ett antal tunnlar så har jag sett att alla knappar är belysta, även de i ratten. (Kör en -04, byggd 2003-04).
Användarvisningsbild
av ER
CarMan skrev:
ER skrev:
Loner skrev: Hmm, intre ensd tänkt på om det lyser i ratten på min V70. Åkte ju runt i 2 år i en 850 utan att veta att det skulel lysa i askkoppen :roll:

Finns det lampor skall dom fungera, får ta och kolla upp det där i ratten.. 8)
Dock är det ett himmla sätt av Volvo att inte förse STC/DTSC, MMS, Ex-ljusknapp, backspegelknapp mfl med självklarheter som belysning. ALLA knappar skall ju lysa så man hittar dom i mörker.

vet du vad du pratar om?
Är dom? måste jag kolla glödlampor så dom inte är paj för mina nere under ECC panelen lyser nämligen inte.
Användarvisningsbild
av CarMan
ER skrev:
CarMan skrev:
ER skrev: Dock är det ett himmla sätt av Volvo att inte förse STC/DTSC, MMS, Ex-ljusknapp, backspegelknapp mfl med självklarheter som belysning. ALLA knappar skall ju lysa så man hittar dom i mörker.

vet du vad du pratar om?
Är dom? måste jag kolla glödlampor så dom inte är paj för mina nere under ECC panelen lyser nämligen inte.
ljusstyrkan regleras med reostaten för instrumentbelysningen

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]