För att när man hämtar bilen vill man enbart hämta bilen och njuta ?
”Säljaren : Kör ut bilen den är din
Köparen : ah vänta skall bara koppla upp mig och försäkra den först, ah shit inget internet har du wi-fi koden ? ”
Moderator: Moderatorer
jaronsso skrev: ↑lör 31 aug 2019, 17:53 Mycket snack om försäkringar..Har du fått din bil än? Jag är nyfiken på dina intryck
Har ni inte köpt bil förut?
Om inte, så fixar man såklart försäkring innan man ens satt sig i sin bil, och det är inga problem alls.
Regnr får man veta innan. Bara fråga säljaren.
Jag fick mitt en vecka innan jag fick bilen.
Bara maila eller ringa sitt försäkringsbolag och teckna försäkring från X dag, (överenskommen leveransdag).
Ted68 skrev: ↑lör 31 aug 2019, 18:41Japp!jaronsso skrev: ↑lör 31 aug 2019, 17:53 Mycket snack om försäkringar..Har du fått din bil än? Jag är nyfiken på dina intryck
Har ni inte köpt bil förut?
Om inte, så fixar man såklart försäkring innan man ens satt sig i sin bil, och det är inga problem alls.
Regnr får man veta innan. Bara fråga säljaren.
Jag fick mitt en vecka innan jag fick bilen.
Bara maila eller ringa sitt försäkringsbolag och teckna försäkring från X dag, (överenskommen leveransdag).![]()
Snowroller01 skrev: ↑lör 31 aug 2019, 19:39 Du fick iaf snabbare lev än mig. Fick också veta min prel lev idag. V60 cc. V9. 25 veckor kvar. Beställde i juni. Säljaren sa nov, dec. Lång väntan kvar.Oj de va segt.. Men den som väntar på nått gott