Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:orginal dimljus! hittat ett par på skroten, ena lyktan är åt helvete söndrig och rostig men den andra är hel och fin.. blir då en match att få loss fästena bara :S.. jepp åker till sthlm imorgon! mina kompisar fyller 18 på lördag så de bjuder hela helgen ^^
Kör försiktigt med pärlan och ha det trevligt i "fjollträsk"
Du kanske får lite ny inspiration till bilen från storstan :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
Haha knappast :P snarare de som ska få inspiration från min höhö ^^
Användarvisningsbild
av Pliind
gjorde en specialare nyss ;) skit enkelt ju! och det är inte dimljusen som är på! byta glödisar ska jag också :roll:

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Hur blir det med "snorkeln" där bak. Ser lite för orginal ut :roll:
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö hade satt på 240ins simons MEN den låg i backen ända från insjön till borlänge (5mil) så den kan dra sig :P klart som fan att man får reda på att det är simons efter man pajjat skiten <_<.. mjo höll just på att diskutera kröken med en kompis som har svets hemma nu, ska köpa nått kromat slutrör, kapa kröken och trycka på slutröret där :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Ta ett 3" raggar rör med snedkapat slut. Alltid retar det någon :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö nejdu, visst ska jag reta någon! ska se om man kan få till nå dekaltrim senare, inget överdrivet men passande :)

här kommer en bild på baslådan jag äntligen fick in efter en massa kapning och spackling.. :P
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
angående spackel :!: Tror inte du hade MVG i träslöjd :roll:
Sweeman du måste vara lite smidig på handen när du ska snygga till donnan i bagage luckan :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
hahah! jadu mina kompisar som inte har mvg i träslöjd ^^ de som bygde lådan och mätte fel! jag har då aldrig haft träslöjd så :P men med min lösning vart det mindre glipor om man säger så :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 64
Koppling föll i golvet

Hej Har en V60 D4 2014 (181hk) där kopplingen[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]

Det är en 2013

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]